torsdag 8 september 2011

Från ovan

Tobias började jobba i måndags och så långt har allt gått bra. Han har sluppit klagomål. Bra jobbat! Jag ska jobba några dagar i veckan hos en familj och lära barnen svenska. Det är både nannyjobb och lärarjobb. Eventuellt ska jag även undervisa mamman i svenska. Jag var där i tisdags och huset ligger i närheten av den berömda Bondi Beach. Det var en otroligt vacker utsikt över staden från höjden. Den här veckan har jag även varit i shalan och det verkar som att jag även ska jobba lite där. Jag vet inte riktigt vad det innebär men jag tar det som det kommer. Idag var Elin med mig och köpte lakan och lite annat smått till lägenheten. Nästa vecka går flytten. Det ska verkligen bli mysigt att flytta in i vår egen lägenhet.


Bilderna nedan tog vi när vi var uppe i Sydney Tower i söndags. Utsikten kan man inte klaga på.Vi kommer att bo ganska när höghuset som är mitt i bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar