torsdag 13 oktober 2011

Hänt i Sydney


Dags att uppdatera alla nyfikna själar på vad som har hänt de senaste dagarna. I tisdags träffade jag Fiona och Anne som hjälper henne att driva företaget. Jag ska börja jobba i shalan med olika administrativa uppgifter på måndag. I början av november ska jag börja assistera. Fiona vill att vi ska vara ungefär fem stycken som börjar assistentutbildningen samtidigt eftersom vi då kan hjälpa varandra. Jag ser verkligen fram emot detta och tycker att det ska bli hur kul som helst, även om det innebär att jag ska öppna shalan klockan halv sex på morgonen. Om det går bra och jag vill så kanske jag även ska börja undervisa på nybörjarkurserna så småningom. Så det är mycket spännande på yogafronten.

Andra glada nyheter är att jag har fått min bok. Namnet Ordföljd, tempus och bestämdhet kanske inte låter jättekul men det innebär att jag kan gräva ner mig lite i plugget den här veckan. Jag ska slänga i mig lite lunch innan jag tar med mig boken och går till parken för att fortsätta läsa.

Sista roliga nyheten är att Peter och Anette har bokat flyg och kommer och hälsar på i februari. Det ser vi fram emot. Det är fritt fram för fler besök. Vi har mycket vi vill visa er!

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Det verkar ordna sig bra. Spännande! Nu är katterna placerade på Kålgården. De gick in och la sig till rätta meddetsamma. Några dagar nu har de varit riktigt sällskapliga t o m i samma rum. Klara du har fått din lärarlegitimation. Jag kopierar den och skickar den när vi kommer hem från Stockholm så får du kolla om allt stämmer. Ha det så bra och kramar till er båda!

    SvaraRadera