tisdag 29 november 2011

Dagens klassrum: Rushcutters Bay Park



Man måste passa på att njuta av sommarvärme i november. Jag packade väskan och gick ner till Ruschcutters Bay Park för att skriva ihop en inlämningsuppgift. Den blev både klar och inskickad. Hoppas det funkar bara för jag använde mig inte av en av böckerna som står på litteraturlistan. Jag har varit i kontakt med läraren angående detta, men man vet ju aldrig. Ett litet problem med att läsa på distans i Australien är att få hit böckerna.

2 kommentarer:

  1. Får hoppas att lärana är lite flexibla. entreprenöriellt av dig att ändå fixa uppgiften trots problem med leveranser:) Jag har också studerat idag men inomhus, svårt att sitta ute i resterna av stormen Berit. Idag ska jag på studiebesök till ED. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Man tager vad man haver :) Det är lite störande för läraren har ingen framförhålling och jag måste ha rejält med sådan för att få det att fungera. Jag vet till exempel inte vilka uppgifter vi har de kommande veckorna och det skulle vara kanon om jag redan nu kunde jobba undan inför Nya Zeeland. Idag höll jag mig också inomhus. Blandade upp studierna med tvätt och städning. Spännande med studiebesök. Har ED många entreprenörer? Hoppas att du inte blåser bort! Kram

    SvaraRadera